در دومین جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز، مواردی که در ایجاد آلودگی هوای استان و شهر کرج، موثر شناخته شدند، مورد بررسی مدیران ذیربط قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور در دومین کارگروه کاهش آلودگی هوای استان البرز با تاکید بر ضرورت تسریع تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کرج افزود: از شهرداری کرج انتظار می‌رود برای ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۶۲ درصد آلودگی هوای البرز حاصل از وسائل نقلیه است، ضرورت دارد ناوگان حمل و نقل عمومی استان و  کرج در اسرع وقت نوسازی، تعمیر و تجهیز شود.

وی با استناد به گزارش ارائه شده از اداره کل محیط زیست استان درباره شاخص‌های کیفی هوای البرز ادامه داد: برای کاهش آلودگی هوای استان باید اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

مهرور گفت: لازم است مدیران دستگاه‌ها با اشراف کافی به مشکلات استان به ویژه درباره آلودگی هوا در جلسات حضور داشته و با توجه به حساسیت استان، تصمیم جدی اتخاذ کنند.

وی به حوزه صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت این بخش باید مدیر ثابتی که قدرت تصمیم گیری داشته باشد در جلسه حاضر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.