به گزارش ایرنا،حمید احدی روز یکشنبه در یادواره شهدای دانش آموز در سالن اجتماعات مدرسه پسرانه شهید رحیمی فردیس افزود: شهدای دانش‎آموز دفاع از مملکت، دین و ارزش‌های دینی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافتند و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند.
وی تصریح کرد: دانش آموزان آن زمان رسالت خود که حمایت از نهضت و رهبر انقلاب به درستی انجام دادند دانش آموزان آن زمان شهید و جانباز و به هر نحو رسالت خود را انجام دادند.
احدی گفت: اقتداری که امروز نظام اسلامی ما توانسته در دنیا به آن دست یابد، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.
وی اظهار داشت: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره می تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد.
سرپرست فرمانداری فردیس گفت: امروز آینده به دست دانش آموزان است و دانش آموزان باید در صحنه دانش و دانایی حضور پیدا کنند و نقش آفرین باشند و آینده کشور را رقم بزنند.
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس نیز به تشریح برنامه های حوزه بسیج دانش آموزی در هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و گفت: برگزاری پنج یادواره شهدای دانش آموز از اولویت برنامه های این حوزه است که اولین یادواره را امروز در دبیرستان شهید رحیمی فردیس برگزارشد.
سید محمد علی جلال زاده افزود: برگزاری کلاسهای عقیدتی و سیاسی ،قرائت بیانیه بسیج دانش آموزی بمناسبت روز 13 آبان در مصلای نماز جمعه ،نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر،دیدار و تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های این حوزه بسیج دانش آموزی می باشد.
وی هدف از برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء و ایثارگری در بین دانش آموزان است.
جلال زاده گفت: بهمن ماه سال جاری اولین دوره راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام می شوند در سه مرحله که طبق ابلاغ برنامه باید 660 نفر به مناطق جنگی اعزام شوند.
وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز به همت بسیج دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس و دبیرستان شهید رحیمی فردیس برگزار شد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.