به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز شنبه در بازدید از اداره امور آب شهرستان ساوجبلاغ افزود: افراد سودجو با ساخت وساز و اغفال گردشگران و فروش اراضی و باغات کشاورزی به قیمت های خیلی پائین با وعده ساخت ویلا و همه خدمات نوعی خیانت به هموطنان و کشور خود می کنند.
وی اضافه کرد: شخصی زمین را با قیمت پائین از سود جویان می خرد ولی چندین برابر ملک باید صرف ساخت ویلا و دیوار کشی غیرمجاز کند و دلال ها هزینه کم فروش زمین را از کنار آن به راحتی بدست می آورند و در نهایت بناهای غیر مجاز باید با رای محاکم قضایی تخریب شود.
پالیز گیرافزود: عده ای با ساخت ماشین آلات ابتدایی مبادرت به حفاری چاه آب می نمایند که خسارت جبران ناپذیری به منابع آبی ساوجبلاغ وارد کرده اند.
وی از تشدید بر خورد با سود جویان و افرادی که مبادرت به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغات را می کنند خبرداد و گفت: ما در نیمه دوم سال هم با جدیت بیشتری با متخلفین بر خورد و چاه های غیر مجاز را مسدود و با عاملین بر خورد خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از چاه های غیرمجاز شناسایی شده و پرونده این افراد در محاکم قضایی است و بزودی احکام آنان نیزصادر خواهد شد.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: بسیاری از ویلاها با حفر چاه های غیر مجاز خسارت جبران ناپذیری به کشاورزی منطقه زده اند و در خصوص مسدود کردن این چاه ها هم امسال مصمم تر از سال گذشته وارد عمل خواهیم شد.
وی از جهاد کشاورزی، امور آب خواست با جدیت بیشتری به مسئله ساخت و ساز وحفر چاه در اراضی و ویلا ها توجه داشته باشند و اجازه فعالیت از بدو کار را به افراد ندهند.
وی از تمام بخشداران،شهرداران و دهیاران خواست به محض فعالیت حفاری های غیر مجاز در اراضی و باغات را در کمترین زمان رصد کرده و مانع ادامه آن شوند.
1535/6155/ خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.