احمدرضا فیروزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: این دوره تخصصی با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر دانشجویان با قرآن کریم و با تأکید بر قرآن‌پژوهی و تدبر در این کتاب آسمانی اقدام اجرایی شده است.
وی خاطر نشان کرد: پیش از این، جهاد دانشگاهی البرز با برگزاری دو دوره مقدماتی تفسیر موضوعی، فراگیران را برای ورود به دوره تخصصی آماده کرده است.
فیروزی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در طبقه همکف ساختمان اداری دانشگاه خوارزمی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند و یا برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن 34505151 تماس بگیرند.
این مسئول ادامه داد: این دوره آموزش تخصصی با تدریس استاد سیدمحمدمهدی صدری، محقق و مدرس قرآنی، روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 10 صبح در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز اضافه کرد: اولویت اصلی برای ثبت نام این دوره با دانشجویان بوده و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف می‌توانند در این برنامه ثبت نام کنند.
وی با بیان این که این دوره از 24 آبان‌ماه آغاز می‌شود، افزود: حضور در این دوره آموزشی برای دانشجویان رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.