استاندار البرز در بازدید میدانی از پروژه مترو تهران - کرج به مقصد گلشهر _هشتگرد، روند اجرای این طرح عمرانی را بررسی کرد و از مسئولان خواست برای حل ترافیک، مشکلات تکمیل پروژه حل شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در بازدید از طرح عملیات عمرانی مترو تهران -کرج به مقصد گلشهر- هشتگرد، گفت: این طرح برای استان البرز و کشور بسیار حائز اهمیت است و بازدید مسئولان ملی در بازدید از روند تکمیل این طرح خود حاکی از مهم بودن این پروژه در کاهش بخشی از بار ترافیک اتوبان است.

وی در ادامه با اشاره به جلسات و مذاکراتی که در وزارت راه و شرکت عمران شهری برای اجرایی شدن این طرح برگزار شده است، افزود: طی جلسه ای که با مدیران کل ذیربط و شهرداران مناطق صورت گرفته، الزامات جهت ایجاد زیرساخت های ترددی اعم از تعیین ایستگاه در سه نقطه به تصمیم شورای فنی، مشاور طرح و نظر شورای ترافیک استان واگذار شده است تا بر اساس کار کارشناسی و فنی کلیه تمهیدات پیش بینی شود.

استاندار البرز در رابطه با تکمیل خط مترو گلشهر _ هشتگر نیز بیان کرد: مشکلی برای تکمیل این طرح وجود ندارد و با تامین و تقویت منابع مالی از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، فرایند نقدینگی و ارائه اسناد به خزانه، صورت خواهد پذیرفت.

نجفی با اشاره به اهمیت طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم برای استان تهران و البرز است، تصریح کرد: این طرح 35 درصد بار ترافیکی اتوبان را کاهش خواهد داد، ضمن اینکه آلودگی هوا و بار ترافیک سنگین، پل حصارک و سایر محورها را نیز تعدیل می کند.

وی افزود: امیدواریم طی چند ماه آینده با مساعدت راه و شهرسازی و همکاری‌مسئولان ملی، شوراهای اسلامی، شهرداران و فرمانداران در حوزه استحفاظی، موانع برطرف و این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.