به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ مسیب زاده گفت: عملیات زیرسازی و جدولگذاری خیابان کاج به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه آغاز گردید که با اجرای این پروژه ها شاهد ساماندهی و بهسازی معابر و محلات این منطقه هستیم .

وی با اشاره به اینکه این خیابان از میدان وصال در شهرک کارشناسان آغاز و در انتهای شهرک استانداری و زمینهای مزروعی خارج از محدوده شهری به پایان میرسد اظهار داشت: از آنجا که خیابان کاج مسیر اصلی دسترسی به تمامی کوچه های شهرک ساحلی و استانداری می باشد و روزانه تردد زیادی در این خیابان انجام می شود.

این مقام مسئول افزود: در راستای بهسازی این خیابان عملیات عمرانی فاز اول از میدان وصال تا میدان کاج از 23 شهریور سال جاری توسط منطقه سه شهرداری اردبیل آغاز شد و مقرر است در صورت مساعدت جوی تا چند روز آینده به پایان برسد.

مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل طول این خیابان را 500 متر و عرض آن را 15 متر عنوان کرد و گفت: از جمله اقدامات عمرانی انجام گرفته در این خیابان شامل 7هزار متر مکعب زیرسازی زیربنایی ،هزار متر جدولگذاری و هزار و 950 تن آسفالت ریزی در دولایه است که با اعتبار 4 میلیارد ریال در حال تکمیل است.

مسیب زاده اجرای طرح های زیرساختی را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان از مهمترین اصول خدمت رسانی است و با توجه به این مهم، رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه از سوی شهرداری منطقه سه پیگیری و اجرایی می شود .

 

 

48
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 776234
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.