به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج اولین دستور جلسه ای که در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفت، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه پارکینگ طبقاتی ساختمان ستاد مرکزی شهرداری کرج بود که در این لایحه، شهرداری خواستار جابه جایی ردیف بودجه از محل ردیف اعتباری سه پروژه، احداث زیر گذر شهید کلانتری، مطالعه طراحی تالار بزرگ شهر و تکمیل دریاچه مصنوعی کرج شده بود.
مهندس محمد رضا رضا پور معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در تشریح این لایحه گفت: ساختمان پارکینگ طبقاتی ستاد مرکزی شهرداری کرج دارای متراژ 21 هزار متر مربع است که در حال حاضر بیش از 95 درصد از این پروژه تکمیل شده و برای ادامه روند احداث، نیازمند جابجایی ردیف بودجه جهت تامین اعتبار مورد نیاز است.
مهندس عباس زارع، عضو شورای اسلامی شهر کرج در این رابطه افزود: محل هایی که شهرداری کرج خواستار جابجایی ردیف اعتباری جهت تخصیص به پروژه تکمیل پارکینگ طبقاتی ساختمان ستاد مرکزی شهرداری کرج است، پروژه ها یی اند که جزو پروژه های اجتماعی محسوب می شوند و به نظر می رسد به لحاظ اولویت، جزو طرح های مهم شهر کرج به شمار می روند.
این عضو شورای شهر کرج افزود: لایحه مذکور از این منظر که در اولویت بندی پروژه ها در چه رتبه ای قرار گرفته، می بایست مورد بررسی قرار بگیرد و از نظر بنده صلاحیت دو فوریت را ندارد.
دکتر احد رسولی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این خصوص گفت: تمامی پروژه هایی که در شهر کرج تعریف شده است، نیازمند پیگیری جهت رسیدن به مرحله بهره برداری است، ضمن اینکه در جلسات گذشته صحن رسمی، شورای شهر خواستار ارائه اصلاحیه بودجه در قالب متمم شد تا شاهد ارسال چنین لوایحی نباشیم.
گفتنی است این لایحه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج ارجاع شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775017
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.