به گزارش ایرنا، علی اکبر حاجی محمدی در جلسه مصوبات سفر رییس جمهوری به البرز که عصر سه شنبه برگزار شد، گفت: همچنین مبلغی به صورت اسناد خزانه در اختیار پیمانکار قرار می گیرد تا یک باند از ادامه بزرگراه همت تا اواخر سال جاری به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه امشب اعتباری بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای پروژه های آب، راه و کشاورزی البرز پرداخت می شود، افزود: پروژه های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارد.
وی با بیان اینکه در مجموع 994 میلیارد تومان به البرز ابلاغ شد، ادامه داد: 311 میلیارد تومان از مجموع این اعتبارات در سال 95 پرداخت شد.
حاجی محمدی گفت: تاکنون در مجموع 377 میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه، اوراق مشارکت و نقدی به البرز پرداخت شده که 37.3 درصد از اعتبارات مصوب را در بر دارد.
وی افزود: این اعتبار غیر از اعتباری است که برای خط سوم و چهارم قطار تهران-البرز در نظر گرفته شده و ظرف امروز و هفته آتی اعتبارات دیگیر نیز پرداخت می شود.
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بابت خط سه و چهار راه آهن سال گذشته 155 میلیارد تومان به رجا پرداخت شده و امسال نیز 200 میلیارد تومان برای اتمام تخصیص داده می شود.
حاجی محمدی افزود: در خصوص قطارشهری کرج نیز 180 میلیارد تومان برای دو سال تقبل شده اما مشکل داخلی با پیمانکار وجود دارد و سازمان تامین اجتماعی قرار شد مشکلات داخلی را حل کند و پس از تمام موانع این اعتبار تخصیص داده می شود.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.