به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«دکترمحمدعلی نجفی» صبح سه شنبه درنشست مشترک با اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام،گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام بهترین فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی است و باید تلاش شود خدمات مرکز پیام در خدمت استان و کشور قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه به منظور آشنایی بیشتر بازدید امروز بصورت سر زده انجام شد،گفت:بخشی از موانع وجود دارد که در تصمیمات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برطرف خواهد شد.
استاندارالبرز گفت: در مناطق اقتصادی بایستی همکاری دوطرفه‌ای با استان‌ها صورت گیرد چراکه عدم توجه به این مهم زمینه‌ساز مشکلاتی خواهد شد، افزود: باید از ظرفیت این منطقه برای خدمت به مردم استان و البته کشور بهره گرفت.
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: بدون شک باید این منطقه ازنظر اقتصادی تقویت شود؛ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بستر تحقق اهداف عالی و مدنظر را بیش از گذشته میسر می‌سازد.
استاندارالبرز با تأکید بر ترسیم افق توسعه برای این منطقه بیان کرد: اجرای طرح جامع و تفصیلی نقشه راه توسعه پیام باشد.
دکتر نجفی با اشاره به اینکه مردم باید از مواهب و امتیازات این استان منتفع شوند، بیان کرد: عزم ما برای توسعه پیام جدی است و برای کمک به این مجموعه از تمام پتانسیل ها استفاده خواهد شد تامشکلات این منطقه اقتصادی رفع شود.
وی همچنین با اعلام اینکه رفع مشکلات بزرگراه همت طی جلساتی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی و برطرف خواهد شد، گفت: موانع موجود در مسیر رشد استان طبق سخنان رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به وی ارائه و اعلام خواهد شد.
استاندارالبرز در ادامه با تاکید بر توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان در این منطقه گفت: قیمت گذاری طرح ها باید با توجیه اقتصادی باید همراه باشد تا مردم طعم مزیت ها و امتیازات این استان را بچشند.
وی همچنین بیان کرد: برای حل مسایل استان و دغدغه های مردم با احدی تعارف نداریم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 762479
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.