دکتر مهرداد بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در هفته ای که گذشت کارشناسان واحد ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی به 14 هزار و693 تماس تلفنی بودند.
وی ادامه داد:پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس البرز، ضمن دریافت آدرس و اعزام آمبولانس برای یک هزارو 811 مورد از تماس ها، به سایر تماس گیرندگان نیز، مشاوره و راهنمایی لازم ارائه دادند.
وی بیان داشت: تکنسینهای اورژانس نیز با اعزام به 1898 بیمار اورژانسی، خدمات درمانی ارائه داده و 866 نفر را حین ارائه مراقبت های درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان های استان البرز انتقال داده و به تعداد 822 نفر نیز خدمات درمانی سرپایی ارائه کردند.
ابه گفته وی،از این تعداد مأموریت، 256 مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات بوده و یک هزارو 555 مأموریت نیز غیرتصادفی بود..
پایگاه اورژانس هوایی البرز در هفته گذشته با انجام 6 مأموریت، 7 مصدوم و بیمار بدحال را به مراکز درمانی انتقال داد.
با توجه به اینکه ایام آغازین هفته گذشته مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی بود، مرکز اورژانس 115 البرز با استقرار 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 59 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه موتور لانس، و آماده باش کلیه نیروهای عملیاتی خود پا به پای عزاداران ، در جاده ها و مناطق شهری و اماکن اقامه عزای حسینی، از جمله مصلاها و میادین اصلی به ارائه خدمات درمانی پر داختند.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.