روابط عمومی پژوهشگاه مواد وانرژی ایران مستقر در مشکین دشت البرز،حمید چیت چیان در بازدید از این پژوهشگاه بیان کرد: در زمان حاضر کشور از یک صنایع نیروگاهی بسیار توانمند برخوردار است که در دنیا به روز است.
وی با بیان اینکه به روز ماندن و قابل رقابت بودن صنعت نیروگاهی در گرو این است که از نظر پژوهشی پشتیبانی بشود، افزود: این صنعت باید با مراکز تحقیقاتی مختلف کار کند تا بتواند محصولات خود را به روز نگه دارد، کیفیت را افزایش و هزینه ها را کاهش بدهد.
عضو هیات امنای پژوهشگاه مواد و انرژی ادامه داد: به طور قطع فعالیت چنین پژوهشگاهی با کادر ورزیده و آزمایشگاه های بسیار خوب می تواند در این فعالیت و این فرایند ارتقاء صنعت، کمک موثری باشد.
وی همچنین گفت: هیات امنا سعی می کند هدایت پژوهشگاه را در جهتی پیش ببرد تا بتواند از این ظرفیت بالایی که دارد بیشتر از قبل مشکلات کشور را مرتفع سازد و با صنایع ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.
اعضای هیات امنای پژوهشگاه مواد و انرژی طی بازدید از ساختمان سبز و آزمایشگاه های این پژوهشگاه، ضمن آشنایی بیشتر با توانمندی های پژوهشگاه، در نشستی با حضور مدیران و اعضای هیات علمی راه های ارتقای پژوهشگاه را بررسی و ارائه طریق کردند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 760137
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.