به گزارش ایرنا، پیمان باباخانلو روز شنبه در افتتاح ساختمان اتاق تعاون البرز، افزود: در زمینه برون سپاری، هشت فعالیت به اتاق های تعاونی داده شده است.
وی ادامه داد: دراین زمینه می توان به آموزش، برپایی نمایشگاه، فرآیند ثبتی و مشاوره ای اشاره کرد که از جمله فعالیت های ویژه اتاق های تعاون به شمارمی رود.
باباخانلو ادامه داد: تولید بدون فروش استمرار خوبی ندارد و باید به بخش صادرات بیشتر پرداخت، اگرچه از برپایی نمایشگاه نیز نباید غافل ماند.
وی تاکید کرد: بخش تولید داخل و توجه به آن نیز از دیگر موضوعات مهم است که باید تعاونی ها موضوع برند سازی را مد نظر قرار دهند.
مدیرکل توسعه تعاون خاطرنشان کرد: البرز در بین اتاق های تعاون کشور به لحاظ برون سپاری و واگذاری تصدی ها توانسته است رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.
باباخانلو تاکید کرد: نقش البرز در تمام این امور پر رنگ بوده و د تصمیم سازی ها توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
احمدعبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران نیز با اشاره به اینکه بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان اقتصاد ملی است، اظهار داشت: باید در حوزه استانها تعاون فعالیت جدی داشته باشد.
وی ادامه داد: برنامه‌های مفصل در دولت دوازدهم برای تعاونی ها پیش بینی شده که طی 20 روز آینده با استانداران و مدیران تعاون استانها جلسه ای برگزار می‌شود.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.