به گزارش ایرنا، عباس دمیرچی در جلسه ستاد اربعین استان البرز که بعد از ظهر سه شنبه برگزار شد با بیان اینکه شروع ثبت نام از اول شهریور آعاز شده که ، اظهار کرد: ویزا به صورت انفرادی و یا گروه های 5 نفره صادر می شود.
مدیر سازمان حج و زیارت استان البرز میزان هزطنه اخذ ویزا به ازای هر نفر را 190 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این میزان هزینه به تفکیک 40 دلار برای ویزا، 18 هزار و 800 تومان بیمه و 6 هزار و 200 تومان برای هزینه هلال احمر است.
دمیرچی با تاکید بر اینکه بر اینکه تعهدات در خصوص بیمه سال بالا رفته است، اظهار کرد: دفاتر موقت زیارتی در برخی شهرها نظیر آسارا و شهر جدید هشتگرد راه اندازی شده است.
وی میزان ویزای صادر شده طی سال گذشته را 35 هزار و 857 مورد اعلام کرد و گفت: البرز در خصوص صدور ویزا استان قزوین را تحت پوشش خود قرار می دهد، پیرو این مهم طی سال گذشته 25 هزار و 362 ویزای صادر شده برای البرز و 10 هزار و 495 ویزای قزوین بوده است.
مدیر سازمان حج و زیارت البرز با تاکید بر اینکه تمامی وجوه مذکور از طریق درگاه اینترنتی دریافت خواهد شد، افزود: ویزاهای صادر شده به مدت سه ماه اعتبار خواهد داشت و زایران می توانند به مدت 20 روز در عراق حضور داشته باشند.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.