امروز عاشورا است، روزی که اشقیا و جاهلان، خاندان رسول خدا (ص) را در بدترین و سخت ترین شرایط قرار دادند و تاریخ را برای همیشه عزادار کردند.
تصورش برای عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) بسیار سخت و درد آور است چرا که مظلومیت به حدی است که حتی درخواست آب هم برای طفل شش ماه به تیرسه شعبه تبدیل شد.
دشمن غریب نبود، قومی که خود را پیروان رسول الله (ص ) می دانست چنان مست تزویر زر و زور شد که بصیرت و بینایی اش را از دست داد و جاهلانه دست به جنایتی زد که زمین و آسمان ها خون گریستند.
عاشورای حسینی از راه رسید، امروز سید الشهدا(ع) برای دفاع از ارزش هایی که با خون خود جاودانه کرد در مقابل لشکریانی قرار گرفت که چشمانشان کور و گوش هایشان کر، چرا که ندیده اند که حسین(ع) فرزند پاک رسول الله(ص) در برابرشان ایستاده و نشیدند صدای هل من ناصر ینصرنی اش، صدای احیای ارزش های اسلام و صدای عدالت طلبی اش را.
اشقیا سر بریده حسین (ع) را بر نیزه کردند، سرمست بودند، به خیال خام خود پیروز میدان بودند و می پنداشتند که ندای حق طلبی را خاموش کرده اند، می پنداشتند دیگر حسینی وجود ندارد و شمشیرهای خود ر ا به رقص در می آوردند.
یزیدیان گمان نمی کردند که خون بر شمشیر پیروز شده و حسین (ع ) و یاران با وفایش اسطوره تاریخ شده اند.
آری ، سید الشهدا (ع) اسطوره ایثار، فداکاری، عشق و مردانگی در سراسر هستی برای انسان های آزاده شد و امروز باگذشت چندین قرن پیر و جوان، زن و مرد ، مسلمان و غیر مسلمان دعوت امام حسین(ع) را لبیک می گویند و تنها صدایی که امروز شنیده می شود یا حسین است.
بیش از یکهزارو400 سال از حادثه تاریخی عاشورا می گذرد و امروز نه تنها در ایران بلکه در سراسر عالم هستی همگان ندای حسین بن علی (ع ) را لبیک گفته اند، کسانی که حضور مبارکش را درک نکرده اند، اما فریاد آزادی طلبی و دفاع از مظلومیت اش را در گذر تاریخ شنیده اند.
امروز در و دیوارهای شهرها، روستاها ، کوی و برزن در داغ تنهایی حسین (ع) سیاهپوش است، امروز انسان ها به این حقیقت رسیده اند که عاشورا پیام دارد ، پیام عاشورا امر به خوبی ها و دوری از بدی هاست ، پیام عاشورا ایستادگی در مقابل ظالم ولو به قیمت از دست دادن جان ، فرزند و تمام زندگی.
چشم های دوستداران سیدالشهدا(ع) امروز اشک بار است ، اشک هایی که درس عبرتی است برای یزیدیان زمان، یزیدیانی که امروز گمان می کنند می توانند عشق به ولایت و امامت را از ما بگیرند اما زهی خیال باطل.
سیاه پوشان داغدار حسینی امروز سینه زنان در سوگ مولایشان ثابت کردند که صدای حسین بن علی(ع) با گذشت سالیان سال هنوز زنده است و نخواهد مرد، یزدیدیان زمان افکار شوم شان را فراموش کنند چرا که عشق به ولایت در دل این مردم زنده است، همانند لشکر امام حسین (ع) که امام شان را تنها نگذاشته اند امروز نیز ما امام مان را تنها نخواهیم گذاشت.
دسیسه های دشمنان اسلام و دین پایانی ندارد، هر روز با یک نیرنگ و فریب دل مسلمانان را به درد می آورند اما نمی دانند که عزاداران ، مولایشان حسین (ع) است، مولایی که به ما درس ایستادگی، صبر و از خودگذشتگی را داده، امام مان به ما یاد داده که از توطئه های دشمن نترسیم ، به ما یاد داد که این غوغاها طبل تو خالی است ، مقاومت کنید چرا که پیروزی از آن ما است.
امروز با رسیدن عاشورای دیگر داغ دوستداران امام حسین(ع) برای تمام تازه شده است، داغی که تا روزی که امام زمان (عج) در دفاع از عدالت و مظلومان بیاید بر دل هایمان سنگینی خواهد کرد، ملت های آزاده در کوی و برزن در پاسخ به ندای امام حسین(ع) لبیک گفته اند که راه حسین(ع) زنده است و برای ادامه راهش با تمامی ناملایمت ها خواهند جنگید تا روزی که یزیدیان عالم را دوستداران مولا به خاک مذلت بنشانند.
آری امروز هم با وجود جبهه استکبار و تکفیر یزدیان دیگری سرراه اسلام است و عراق ، سوریه ، یمن ، بحرین ، افغانستان ، میانمار، فلسطین و پاکستان رنگ خون به خود گرفته و باید با لبیک به ندای یا حسین و ولایت در مقابل جبهه کفر ایستاد و مسیر را برای ظهور امام عصر (ع) یگانه منجی عالم بشریت آماده کرد.
فریادهای یا حسین در گوشه گوشه ایران اسلامی و جهان مبین آن است که عاشورائیان در صحنه هستند و دیگر اجازه نمی دهند که کفار خاندان رسول خدا (ص) عزادار کنند.
امروز شهید حججی ها در نبرد با تکفیر و استکبار هستند و جبهه اسلام پیروزی های درخشان به دست می آورد و عاشورائیان عرصه را بر کفار و استکبار تنگ کرده اند.
امروز شمشیر حق طلبی جبهه اسلام واقعی در مقابل اسلام آمریکایی و وهابی پیش می رود و رهروان حسین (ع) برای احیای عاشورا سرها فدا می کنند و عاشقانه میدان دار جبهه نبرد با دشمن شده اند.
همزمان با عاشورا حسینی مردم عزادار استان البرز با تشکیل دسته های زنجیر زنی و سینه زنی به عزاداری و سوگواری مشغول هستند و جمعیت میلیونی استان یکپارچه عزادار و سوگوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.