به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، احمدرضا خلوصی با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه آسفالت تولید شده در کرج از کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم برخوردار است، اظهار داشت: این میزان آسفالت تولیدی به طور مستقیم برای آسفالت، بهسازی، اصلاح معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: کارخانه مذکور به جهت خدمات‌رسانی به شهروندان و کاهش هزینه‌ها از سوی شهرداری کرج کار خود را آغاز کرد و تغییر و تحولات مثبت در بحث آسفالت معابر شهر نشان از توانمندی و کارآمد بودن کارخانه دارد و بازدهی آن رضایت بخش واقع شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، در ادامه با اشاره به میزان تناژ تولیدی آسفالت افزود: از این میزان آسفالت تولیدی 66 هزار و 562 تن به صورت فینیشری (مکانیزه) و مابقی به میزان 35هزار و 839 تن به شکل دستی توزیع شده است.
خلوصی خاطرنشان کرد: استفاده از گاز شهری به عنوان سوخت تامین کننده کارخانه، بخش مهمی از دغدغه‌ها نسبت به ایجاد آلودگی‌ از سوی کارخانه را برطرف ساخته و صرفه جویی در زمان را به همراه داشته است.
این مسئول در پایان گفت: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر طی سال‌های اخیر بسیار مشهود بوده و امید می رود بتوانیم با استفاده از تکنولوژی های روز به تولید آسفالت با کیفیت تری همراه با عمر بیشتر اقدام کرده و پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 752507
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.