به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس سعیدی کیا اعلام کرد ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری و دهه اول محرم، همچنین اجرای مراسم متعدد مذهبی در هیئات، تکایا، مساجد و ایستگاه های صلواتی حجم استفاده از ظروف یکبار مصرف افزایش یافته است که این امر برای محیط زیست اخطار به شمار می رود.
این مسئول، اهمیت حفظ و نگهداری از محیط زیست را یادآور شد و گفت: مواد پلاستیکی نتایج زیان باری برای طبیعت به بار می آورند و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در این راستا اقدام به آموزش شهروندان در خصوص استفاده حداقل از این ظروف کرده است.
سعیدی کیا اضافه کرد: همچنین بنرهایی با موضوع جداسازی زباله های پلاستیکی در سطح مناطق 12 گانه کرج نصب شده است؛ باید اذعان داشت مشارکت شهروندان در این زمینه نقش بسزایی در کاهش آسیب رسانی به محیط زیست و جلوگیری از نمای بصری نامطلوب دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه سازمان نسبت به جمع آوری زباله های خشک در مساجد، تکایا و هیئات اقدام کرده است، از شهروندان خواست تا نهایت همکاری را با این سازمان داشته باشند.
سعیدی کیا در بخش پایانی سخنان خود به نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورا اشاره و بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با همکاری معاونت خدمات شهری نسبت به توزیع نایلون های جمع آوری زباله های خشک در مساجد، هیئت ها و ایستگاه های صلواتی اقدام کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 751226
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.