رحیم بنامولایی در همایش شهریار که به مناسبت 27 شهریور روز شعر و ادب در کرج برگزار شد، افزود: رعایت کامل اصول و مبانی اسلامی در اقتصاد، قطعا کشور را از نابسامانی ها و چالش های فراوان در مسیررونق کسب و کار رهایی خواهد داد.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش گفت: تعدد مراکز تصمیم گیری با معضل حاد ترویج فساد در برخی ادارات دولتی و ایجاد رانت برای افراد فرصت طلب همراه شده است .
بنامولایی از تملق گویی به عنوان یک آفت نام برد و گفت: اگر قرار است از دولت تدبیر و امید حمایت و دولتمردان را از واقعیت های بخش تولید آگاه کنیم ، باید طرح مسایل و مشکلات را جایگزین تملق گویی نماییم .
بنامولایی با ذکر این نکته که دولتمردان نیز از تملق گویی بیزار و از طرح مشکلات و ارایه راهکار حمایت می کنند افزود: متاسفانه حرکت چرخ های صنعت کشور هر روز کندتر می شود و باید در انتظار اجرای برنامه های دولت باشیم تا با ایجاد رونق در اقتصاد از فشار روحی مردم به ویژه قشر کم درآمد کاسته شود.
وی تصریح کرد: اگر دولتمردان را از مشکلات بخش تولید و صادرات آگاه نکنیم و به جای ارایه راهکار برای رفع چالشها ، صرفا شعار بدهیم ، در این صورت جامعه با مشکلاتی مواجه خواهد شد که در دولت های نهم و دهم شاهد بودیم .
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز 'هنر مدیریت' را در ثبات مدیران و بهره گیری از تجربه های ارزشمند آنان در دوره مدیریت عنوان کرد .
بنامولایی تصریح کرد: هنر آن است که پول و مغز مردم در این کشور حفظ شود و از ایده های نو به نحو مطلوب در مسیر شکوفایی اقتصاد و توسعه جامعه بهره بگیریم.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.