به گزارش ایرنا،سرپرست فرمانداری فردیس در آیین گشایش این فرهنگسرا گفت: احداث این فرهنگسرا می تواند گام موثری در رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان ایفا کند.
حمید احدی افزود: توسعه و گسترش مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها نقش بسزایی را در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ارتقای آگاهی‌های آنها دارند.
وی گفت: فرهنگسراها یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی به‌شمار می‌آیند که می‌تواند در پویایی فرهنگی جامعه نقش موثری داشته باشند و موجب رشد کیفی در تمام زمینه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی ‌شوند.
وی اظهار داشت: این فرهنگسرا به همت و مشارکت بنیاد خیریه پورکاشانی در روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس راه اندازی شده است در زیبایی فرهنگ و بر زیبایی ارزش های این روستا بیفزاید و این روستا در آینده ای نچندان دور یکی از بهترین روستاهای کشور شود.
سرپرست فرمانداری فردیس گفت: اعضای شورای و بخشدارمشکین دشت، دهیار و فرمانداری همه ارگان هایی که می توانند در رسیدن به فرهنگ ایرانی همسو شوند و این امر را محقق کنند.
احدی افزود: اولین دوربین های دیجیتال استان البرز در روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس مجهز شد که تمام رفت و آمدها و کنش ها ضبط و پایش می شود امیدوارم این روند در شهر مشکین دشت و فردیس عملیاتی شود.
این فرهنگسرا در زمینی به مساحت یک هزار و 700 مترمربع و 700 مترمربع زیربنا دارای 12 کلاس از جمله فرهنگی،هنری،قرآنی،آموزش خانواده،صنایع دستی گشایش یافت که حدود یک هزار نفر از جوانان جذب این فرهنگسرا شده اند.
در حاشیه افتتاح فرهنگسرای فردوسی نمایشگاهی از توانمندی بانوان این روستا از جمله چرم دوزی،گلیم بافی ،نقاشی،طراحی،خوشنویسی،صنایع چوب،شیرینی و آشپزی به معرض نمایش درآمده بود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.