به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سومین همایش"عصر ادبی ساعت به وقت شعر" بعد از برگزاری دو دوره موفق آن در سالهای گذشته امسال در تالار شاه عباس اردبیل برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش اظهار کرد: در راستای احیاء فرهنگ شعر و ادب در استان اردبیل با استفاده از ظرفیت فرهیختگان و بزرگان اهل شعر و ادب همزمان با شب میلاد امام موسی کاظم (ع) در تالار تاریخی شاه عباس اردبیل برگزار خواهد شد.

راشد پرستار گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته شاهد برگزاری سومین همایش عصر ادبی با شعر خوانی ۱۲ شاعر برجسته استان از جمله اساتیدی چون؛ شاهی،بقاء،عابدیان،یحیوی،برادران نیکفال،راثی و گرانمایه و همچنین دکتر نعمتی و دکتر میرزا رسول زاده نسبت به شعر خوانی در یک فضای سنتی و ادبی با حضور خانواده های همشهریان عزیز خواهیم بود و چون محل برگزاری با دید ادبی عجین گشته و آمیخته شده از فرهنگ و تمدن و تاریخ لذا برای سومین سال مهمانان برنامه بصورت خانوادگی حضور پیدا می کنند و قطعا از دید علمی و روانشناسی اهمیت خاصی در حوزه ادبی و روحیه خانواده ها خواهد داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: عصر ادبی ساعت به وقت شعر با هنرمندی استاد ودود موذن زاده و روی نمایی از دواثر استاد بقاء خواهد بود و بخش های متفاوتی نیز همچون دکلمه خوانی آیلار موقر نونهال هنرمند استان و اجرای موسیقی زنده توسط هنرمند وحید میرزاده و با مجری گری شاعر گرانقدر خانم شبنم فرضی زاده بوده که از صفر تا صد برنامه بگونه ای برنامه ریزی شده که عِطر ادبی در محفل ساعت به وقت شعر استشمام گردد.

مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش بیان داشت: به جهت ظرفیت محدود محل برگزاری بنا بر این شده متفاوت تر از سال گذشته نسبت به ارائه بلیط از سوی دبیرخانه همایش تدارک دیده شده تا در طول برنامه مشکلی از باب تکمیل ظرفیت پیش نیاید و همچنین به جهت تجربه و دانش ادبی دبیر این همایش نیز شاعر جوان بهزاد گرانمایه انتخاب شده است.

پرستار گفت: برای تمامی مهمانان نیز بیمه نامه آتش سوزی منزل بصورت رایگان نیز اهداء خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل؛ این برنامه با همکاری، دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل،معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ، اداده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور فرهنگی و شورای شعر،شهرداری اردبیل،موسسه فرهنگی و هنری ققنوس ، موسسه آموزش عالی نوین و مدیریت مجموعه تاریخی تالار شاه عباس اردبیل برگزار خواهد شد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 737543
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.