به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«والذین هاجروا فی سبیل‌الله ثم قتلوا او ماتوا لیرزقنهم الله رزقا حسنا و ان‌الله لهو خیر الرازقین»
«و آنان که در راه خدا از وطن هجرت گزیده و در این راه کشته شده یا مرگ‌شان فرا می‌رسد. البته خدا رزق و روزی نیکویی نصیب‌شان می‌گرداند، که همانا خداوند بهترین روزی ‌دهندگان است.»
سوره مبارکه حج - آیه 53
شهید حججی عزیز که این روزها به نشانه و آیتی برای جامعه اسلامی تبدیل شده و او را احیاگر نهضت حسینی (ع) می دانند، قلوب ملت مسلمان را بار دیگر غرق در معنویت ساخت و بر گوشه چشم ها اشک شوق و ماتم نشاند و این جوانِ سلحشور با خلوص نیت در راه صیانت از حریم ولایت جانبازی کرد و در نهایت سر مبارکش را تقدیم بی بی دو عالم حضرت زینب (س) نمود.
بی شک ادامه مسیر شهید حججی ها و آنانی که در راه دفاع از حریم ولایت و صیانت از این مرز و بوم سبک بال پر کشیدند، بر عهده ماست و باید با بصیرت انقلابی و شناخت جامع از نیازهای امروز کشور در مسیر صحیح گام برداشته و به مبتذلاتی که در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تبلیغ می شود تن ندهیم تا قلب آن شهید گرامی و همسنگرانش از عملکرد و رفتار و گفتارمان شاد شود.
از درگاه باری تعالی برای رزمندگان اسلام و مدافعین حرم در مسیر خطیر صیانت از آزادگی و غیرت و ناموس میهن و دفاع از حریم ولایت پیروزی و برای شهدای گرانقدر به ویژه شهید عزیزمان محسن حججی که به زودی بر شانه ملت قدرشناس تشییع و روانه منزلگاه ابدی اش خواهد شد، علو درجات را استعانت می نماییم.
مدیریت شهری کرج»

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731933
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.