به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قادر هنرمند در همایش مدافعان حرم حضرت زینب(س) در شهرستان نیر اظهار داشت: در حال حاضر در مناطق عشایری استان 305 پنل خورشیدی نصب شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در آینده‌ای نزدیک 800 پنل خورشیدی دیگر نیز نصب می‌شود.

وی با اشاره به این که 50 درصد خانوارهای عشایر استان از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند هستند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته 40 درصد دام نیز زیرپوشش صندوق بیمه قرار گرفته‌اند و در این زمینه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است که این موضوع یک افتخار بسیار بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: برای آبرسانی به قشلاقات شهرستان پارس‌آباد نیز 150 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امیدواریم با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در این زمینه شاهد تزریق آب شرب سالم به مردم ساکن در این مناطق باشیم و به تمامی اهداف خود در ارتباط با ارائه خدمات مطلوب به آنان دست یابیم.

هنرمند بیان کرد: اجرای طرح هادی نیز در مناطق قشلاقی عشایرنشین از دیگر اهدافی است که در حال اجرا است که انتظار ما این است که بتوانیم با اجرای این طرح مطالبات و خواسته‌های این قشر زحمتکش را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

وی با اشاره به ارائه 40 میلیارد ریال تسهیلات به قشر عشایر نیز تصریح کرد: یک هزار و 200 نفر از قشر عشایر متقاضی درخواست این وام بودند که تمام تلاش ما بر این است که سقف این تسهیلات را به 60 میلیارد ریال برسانیم و بتوانیم از این طریق برای برطرف کردن مشکلات پیشگام عمل کنیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716784
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.