مجید حیدری با اشاره به اینکه بدون یک ریال کمک مالی ارگان‌های دولتی قادر به تیمداری در اردبیل هستیم، اظهار کرد: لازمه حضور قدرتمندانه در مسابقات مختلف ورزشی حمایت از بخش خصوصی بوده و باشگاه خصوصی آبی‌پوشان اردبیل آماده حضور مجدد در اردبیل و خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته دویی برای این استان فوتبال دوست کشور است.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده در فصل گذشته؛ افزود: باشگاه آبی‌پوشان اردبیل به علت مشکلات پیش آمده در فصل گذشته با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم ‌کرد و همین مسائل باعث شد تا باشگاه از اهداف ترسیم شده خود فاصله بگیرد و دغدغه و نگرانی هواداران بیشتر از گذشته شود.

مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان با اشاره به اینکه برخی از افراد در فصل گذشته مانع از موفقیت باشگاه آبی‌پوشان اردبیل شدند، تصریح کرد: پیش از این شرمنده مردم فوتبال دوست اردبیلی شدیم و به مردم این استان اطمینان خاطر می‌دهیم تا در صورت حضور مجدد در اردبیل، علاوه بر جبران گذشته مانع از به وقوع پیوستن اتفاقات مشابه فصل گذشته شویم.

حیدری توضیح داد: عصر امروز پیشنهاد رسمی باشگاه آبی‌پوشان به مسؤولان ورزشی استان برای تیمداری و حضور مجدد در اردبیل ارائه شده و با شفافیت کامل و کسب تجارب لازم آماده حضور مجدد در این استان هستیم و از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، مسؤولان ورزشی و مردم تقاضامندیم تا شرایط مناسب برای حضور باشگاه آبی‌پوشان در اردبیل را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه مقدمات خرید امتیاز باشگاه لیگ دسته دویی برای استان اردبیل فراهم شده است، افزود: در صورت موافقت شهرداری اردبیل و پرداخت مطالبات فصل گذشته، این باشگاه آماده همکاری با ورزش دوستان اردبیلی بوده و تمام توان خود را برای روانه کردن تیمی بدون حاشیه و قدرتمند در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور فراهم خواهد کرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716192
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.