به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ آرام حلیم در نشست با معاون هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان اردبیل اظهار داشت: با هدف رفع نیازهای درمانی، اجتماعی و رفاهی بیماران کلیوی راه‌اندازی انجمن حمایت از این بیماران در بیله‌سوار در دستور کار قرار داده شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی این انجمن فرهنگ‌سازی مناسب و غربالگری برای شناسایی به موقع بیماری‌ها است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم و شاهد خروجی‌ها و نتایج مناسبی در ارتباط با تامین سلامتی بیماران باشیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در حال حاضر 32 نفر در شهرستان زیرپوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی قرار دارند که با ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص انتظار می‌رود بتوانیم با تامین بخش از مشکلات مالی برای بهبود وضعیت آنان گام‌های اساسی برداریم.

حلیم بیان کرد: امیدواریم در این زمینه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه مشارکت و همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم با کاهش مشکلات پیش‌روی بیماران به تامین سلامتی آنان کمک کرده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران هزینه سنگین بیماران را از دوش آنان برداریم.

وی تصریح کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان آماده راه‌اندازی مرکزی در شهرستان است و در این راه نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مردم، مسئولان و اعضاهای شوراهای اسلامی و دهیاران و خیران در کمک به بیماران کلیوی است که امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714589
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.