به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار« کامرانی صالح» با اعلام این خبر گفت : در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر تهیه مواد مخدر از سوی دو سوداگر مرگ در استان های شرقی کشور و انتقال آن به استان البرز پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود : در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد ، نامبردگان قرار است با یک دستگاه خودرو مزدا ، یک محموله مواد مخدر را به مقصد تهران و البرز منتقل کنند .
این مقام انتظامی گفت : بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای اصلی منتهی به شهر کرج اعزام و پس از پایش و کنترل خودرو های عبوری ، خودرو قاچاقچیان را شناسایی و به صورت نامحسوس به تعقیب آن پرداختند .
سردار کامرانی صالح افزود : در طول مسیر ، یک دستگاه خوردو پژو پارس با دو سرنشین به عنوان اسکورت ، خودور حامل مواد را همراهی می کردند که در یک فرصت مناسب با سرعت عمل ماموران ابتدا خودرو پژو پارس متوقف و سپس خودرو مزدا نیز به فاصله کمی متوقف و هر چهار سرنشین خودروها دستگیر شدند .
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : در بازرسی از خودرو مزدا 17بسته تریاک به وزن 167کیلو و 400 گرم کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
به گفته فرمانده انتظامی استان البرز از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و حدود 11 هزار قاچاقچی ، توزیع کننده و نگهدارنده مواد افیونی در این استان دستگیر شدند .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 708260
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.