َبه گزارش خبر آنلاین و به نقل از واحد خبر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج؛ خیلدار به برگزاری جلسات متعدد از سوی ستاد اجرایی برگزاری جشنواره در خصوص اطلاع رسانی و دعوت از هنرمندان برای حضور در جشنواره اشاره کرد و گفت: در طی جلسات متعدد ستاد جشنواره، فراخوان و پوستر جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری در اختیار هنرمندان و ادارات کل استان ها و انجمن های هنرهای تجسمی سراسر ایران قرار گرفت و با ارتباطی که با مسئولین مربوطه استان برقرار شد، اطلاع رسانی به نحو شایسته صورت گرفت.
وی در ادامه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: تعداد ٢٢٠ اثر از ٨٠ شرکت کننده در سایت جشنواره ثبت نام کردند که در داوری اولیه تعداد ٣١ اثر از ٢٦ شرکت کننده به مرحله دوم داوری و نمایشگاه راه پیدا کرده است که پس از ارسال آثار منتخب در تاریخ ٥ مرداد مرحله دوم داوری انجام می شود و آثار منتخب معرفی می گردند. نفرات منتخب در ٣ بخش اختصاصی، عمومی و ویژه معرفی خواهند شد.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده از استان های البرز، تهران، اصفهان، شیراز، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و مازندران در جشنواره حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه جشنواره ١١ مرداد همزمان با دهه کرامت و مقارن با میلاد با سعادت و سراسر نور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در محل کاروانسرای شاه عباسی و در همجواری آستان مقدس امامزاده حسن (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) برگزار می گردد و میزبان هنرمندان و پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره نقاشی ملی رضوی خواهد بود. در حاشیه برپایی نمایشگاه و مراسم اختتامیه به همت انجمن هنرهای تجسمی استان البرز ورک شاپ و کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 704409
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.