به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن مدیر روستا در بازدیدی سه ساعته که با همراهی نصیری قائم مقام معاون خدمات شهری، سعیدی کیا رئیس سازمان، معاونان، مسئولان مربوطه صورت گرفت، اقدامات این سازمان را مورد بررسی قرار داد.
این مسئول با بررسی پروژه های در دست اقدام که از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در حال انجام است، اقدامات این سازمان را مطلوب و مثبت ارزیابی کرد.
پروژه احداث لندفیل مهندسی بهداشتی از جمله پروژه هایی بود که از سوی مدیرروستا بررسی شد و رئیس سازمان مدیریت پسماند توضیحاتی در خصوص جزئیات این پروژه مطرح کرد.
سعیدی کیا در ادامه این بازدید به حوضچه های بتونی ویژه جمع آوری شیرابه به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان اشاره و بیان کرد: این پروژه با هدف جلوگیری از ورود شیرابه پسماندها به آب های زیرزمینی و ارتقاء سطح سلامت مردم در مرحله اجرا قرار گرفته است.
این مسئول از دیگر پروژه های سازمان را بازچرخانی شیرابه و احداث کارخانه کمپوست و دفع و دفن بهداشتی پسماندهای شهری ذکر کرد و گفت: حفاظت از محیط زیست از مهم ترین دغدغه های سازمان بوده که در تمام پروژه های این سازمان مشهود است.
وی در تشریح اقدامات عمرانی سازمان به احداث جاده حد فاصل کارخانه کمپوست تا مرکز دفن اشاره کرد و گفت: این عملیات با هدف تسهیل در تردد کامیون های حمل زباله و سرعت بخشی به عملکرد آنان اجرایی شده و در مرحله پایانی است.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج همچنین از پناهگاه ویژه نگهداری سگ های جمع آوری شده از سطح شهر سخن گفت و افزود: این اقدام در راستای ارتقاء سطح ایمنی شهروندان، جلوگیری از بیماری هاری با عقیم سازی سگ ها و... صورت گرفته است.
در پایان بازدید، مدیر روستا از رئیس سازمان، مسئولان و پرسنل شاغل در مرکز دفن حلقه دره، مرکز دفع و پردازش و کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج جهت اقدامات بهینه صورت گرفته و در حال انجام تقدیر کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695199
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.