به گزارش ایرنا، ابوالفضل فانی روز چهارشنبه در نشست راهبردی در خصوص رفع معارضان آزادراه شهید همت، افزود: رفع معارضین آزاد راه شهید همت سرعت می گیرد و طی بحث و تبادل نظر با جمعی از مدیران و مسئولان ستادی و اجرایی استان مقرر شد هریک از دستگاه های مذکور مساعدت های لازم را در راستای پیشبرد این پروژه اعمال کنند.
وی ادامه داد: هماهنگی برای جابجایی تاسیسات زیر بنایی موجود در مسیر احداث پروژه آزادراه شهدای البرز سرعت می گیرد تا مشکلات این پروژه ملی از حیث مباحث استانی تا حد زیادی مرتفع شود.
فانی گفت: اهم تاسیساتی که در مسیر پروژه قرار دارند از جمله دکل ها و کابل های برق فشار قوی ، لوله های گاز هستند که با جلب موافقتی که در طول جلسه از دستگاههای اجرایی اخذ شد مقرر شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی شاهد پیشبرد مسیر در مقاطع مذکور باشیم .
وی اضافه کرد:همچنین در خلال نشست راهبردی، بنا به درخواست طرف سرمایه گذار موضوع حل مشکلات مربوط به مجتمع خدماتی –رفاهی شرکت بهار دیمه نیز مورد بررسی قرار گرفت که انتظار میرود با ممارست و پیگیری های آتی این مسئله نیز به نحو مقتضی حل و فصل شود.
طی بازدیدی که در پایان نشست توسط مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز ازطول مسیر صورت گرفت و بنا به توضیحاتی که توسط متولیان امر ارائه شد.
اکنون بخش عمده ای از ابنیه فنی مسیر پایان یافته و مهمترین آیتم باقی مانده پروژه که مربوط به تونل دو قلو در کیلومتر12می باشد نیز با سرعت مقبولی روبه پیشرفت است.
8029/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.