بهروز ورمحمدی شامگاه سه شنبه در حاشیه گشایش چهارمین نمایشگاه خودرو در کرج افزود: این نمایشگاه امسال متفاوت از دوره های قبل و پرقدرت برپا شده که تنوع و کیفیت محصولات بیانگر تلاش های مسئولان در 2 بخش دیپلماسی فعال و جهش در تولید است.
وی بیان داشت: شرکت های جدیدی پا به عرصه رقابت گذاشته اند و محصولات با کیفیت و متنوعی را عرضه کرده اند که به عنوان مثال خودرو های تولید مشترک ایران و فرانسه مانند سیتروئن به بازار عرضه شده و در واقع تنوع تولید نسبت به گذشته بهبود یافته است.
ورمحمدی گفت: شرکت های خودروساز کشور ازجمله سایپا تغییراتی در کیفیت تولید خود داده اند که امیدواریم این روند ادامه یابد زیرا بهبود کیفیت تولید به اشتغال کمک می کند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج افزود: استقبال شهروندان کرجی از این نمایشگاه نشان می دهد که علاقه مردم به چنین نمایشگاهی فراوان است و امیدواریم این نمایشگاه در سال آینده با رویکرد جدید گشایش یابد.
وی اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاهی در جذب سرمایه گذاران ، توسعه تولید و ایجاد اشتغال بسیار با اهمیت است که می تواند دغدغه های مقام معظم رهبری را در زمینه اشتغال برطرف کند.
ورمحمدی گفت: زمانی که قطعه سازان در چنین نمایشگاهی حضور پیدا می کنند فروشندگان قطعات یدکی استان البرز و مردم با محصولات آنها آشنا شده و به تولید داخلی کمک خواهند کرد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.