به گزارش ایرنا از پلیس البرز،سرهنگ جواد صفایی روز سه شنبه افزود: در پی دریافت شکایت های متعدد شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از سوی فردی که خود را شخص با نفوذی در دستگاه های رسمی و دولتی معرفی می کرد پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی شرق کرج قرار گرفت .
وی اضافه کرد: با توجه به اظهارات شکات مشخص شد که متهم با به کارگیری شگردهای مختلف با معرفی خود به عنوان کارمند قوه قضائیه،فردی با نفوذ در مراکز و دستگاه های دولتی و استخدام افراد در شرکت نفت و تهیه مسکن مهر اقدام به کلاهبرداری از بانوان می کرد .
صفایی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم متواری را در کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
وی در خصوص شیوه و شگرد این کلاهبردار حرفه ای گفت : نامبرده با پرسه زدن در اطراف مراجع قضائی و شناسایی زنانی که مشکل حقوقی و قضائی داشتند طعمه های خود را انتخاب و در پوشش مسافرکش آن ها را سوار بر خودرو کرده و تا رسیدن به مقصد باب گفت و گو را بازکرده و با ادعای اینکه کارمند بازنشسته دادگستری و صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی است از آن ها می خواست تا با پرداخت وجه مشخص به مشکل آن ها رسیدگی کند .
صفایی با اشاره به این که تا کنون 20 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند گفت : متهم درمناطق مختلف تهران، کرج و شهریار اقدام به 35 فقره کلاهبرداری از شهروندان کرده است.
وی گفت: بازپرس شعبه 13 دادسرای کرج ، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را دررسانه های جمعی صادر کرده است تا شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در اسلام آباد ، پشت بازار روز ولیعصر ، جنب کلانتری اسلام آباد و یا شعبه 13 دادسرای ناحیه یک کرج مراجعه کنند.
2098/ 6155 خبرنگار:مریم صوفی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.