به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علی خیلدار در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه بسیج یک تعهد و دلسوزی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ارزش ها دارد، اظهار داشت: درمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، 2 حوزه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه پاره تن این دستگاه فرهنگی هستند.
وی اضافه کرد: دست اندرکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت سنگینی نسبت به این 2 بخش دارند.
خیلدار گفت: هرگز حاضر نیستیم به این دو مجموعه فارغ از هرگونه گرایش و نگاه سیاسی صدمه و آسیبی وارد شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به نقش بسیج رسانه بیان داشت:
شما علاوه بر تعهد رسانه یک تعهد برای خود ایجاد کردید که آن سنگین تر است و آن بسیج رسانه است، نام بسیج در ذهن مردم ما و در ذهن جهان یک بار بسیار ارزشی و بزرگ و شرافتمندانه و نگاه جامعه و نگاه مردم به نام بسیج به این منزله است.
وی افزود: وقتی مردم اسم بسیج را می شنوند یاد شهید فهمیده در ذهن آنان تداعی می شود که با ایثارگری اش جهان را به لرزه انداخت ، وقتی نام بسیج می آید یاد همت ها و باکری ها و جوان هایی که شب های عملیات میدان مین را برای رزمنده ها باز می کردند، در اذهان زنده می شود.
خیلدار ادامه داد: این بار مسئولیت رسالت شما بسیجیان را صد چندان خواهد کرد و در کنار شما مسئولیت را برای بنده و همکاران بیشتر خواهد کرد که تمام و کمال و با تمام انرژی و امکانات در کنار شما باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز با تقویت عرصه فرهنگ و هنر و ارتقا دادن شبکه های رسانه ای می توان از مرزهای سیاسی نظام که از غرب تا شرق می باشد به خوبی دفاع کنیم و این یادگار حضرت امام(ره) را صحیح و سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: فارغ از هرگونه مشی و گرایش و خط سیاسی ، روزی که در این عرصه باشم هرگز اجازه نمی دهم موضوع فرهنگ و هنر و رسانه آلوده به مسایل سیاسی شود چرا که در این صورت اعتماد مردم کم می شود.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.