به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: گفتمان دینی نوعی گفت و گوی چهره به چهره است که مهم ترین راهکار اثرگذار تبلیغی برای افکار و اندیشه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان است.
وی اظهار داشت: انتخاب موضوع گفتمان با توجه به نیاز آحاد جامعه می تواند راهکاری اثرگذار به منظور جهت دهی به افکار و اندیشه های اقشار جامعه به ارزش های دینی و معنوی است.
وی گفت: تبلیغات اسلامی البرز با بهره گیری از پتانسیل روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی به مساجد و حسینیه ها ی سطح استان این گفتمان ها را در مساجد، حسینیه ها، دانشگاه ها و مدارس برگزار می کند.
مسعودی موضوعات این گفتمان ها را ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و قرآنی، عفاف و حجاب اسلامی، مهارت افزایی در زمینه آموزه های دینی و زندگی اجتماعی، آگاهی بخشی نسبت به آسیب های ناشی از فضای مجازی، اعتیاد و اثرات مخرب آن بر زندگی فردی و اجتماعی، بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات دینی افراد جامعه عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در پایان با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی البرز در سال 95 بیش از 750 گفتمان دینی را در سطح استان برگزار کرده، افزود: اجرای این گفتمان ها در جهت دهی به افکار و عقاید معنوی افراد جامعه بسیار اثرگذار بوده است.
در استان البرز بیش از 80 روحانی مستقر مشغول به فعالیت هستند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.