به گزارش ایرنا،معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان البرز در این مراسم یکی از اولویت‌های این معاونت در حوزه درون سازمانی را شناسایی و تجلیل از کارکنان نمونه مجموعه دادگستری استان عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم کاری زیاد و کمبود نیرو، کارکنان دادگستری و دادسرای شهرستان فردیس زحمات فراوانی متحمل می شوند.
فرید نجف نیا افزود: بررسی‌های مختلف از عملکرد ارگان‌ها و ادارات نشان می‌دهد حجم کاری دادگستری با هیچ کدام از آن‌ها قابل مقایسه نیست تا جایی به دلیل انبود مراجعان، اختصاص زمان برای آموزش و برگزاری مراسم نیز به سختی امکانپذیر است.
مقصود عبدی رئیس دادگستری شهرستان فردیس نیز با اشاره به گزارش عملکرد معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان درباره عملکرد کارکنان به نسبت پرونده‌ها بیان کرد: بر اساس این گزارش، کارکنان دادگستری و دادسرای فردیس بیشترین فعالیت را در استان دارند.
وی در ادامه با برشمردن 10 ویژگی برتر کارکنان نمونه گفت: شفافیت، وظیفه‌شناسی، برنامه‌محور بودن، خود ارزیابی، آرامش روانی، ایجاد فضای نشاط در محیط کاری، بی‌توقع بودن، تفکیک قائل شدن بین مسائل شخصی و کاری، حرفه‌ای بودن و صداقت در کار و رعایت اصول اخلاقی ویژگی‌های یک کارمند نمونه است.
حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب فردیس نیز فعالیت در دادگستری را نیازمند توجه به حساسیت‌های خاص این حوزه دانست و گفت: گاهی این انتظارات به اشتباه در مردم شکل می‌گیرد که نحوه تعامل با دستگاه قضایی به مانند ادارات دیگر است در حالی که ماموریت اصلی دستگاه قضایی احقاق حق و اعاده عدالت است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.