به گزارش ایرنا،حمید احدی روز شنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فردیس در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: دراین زمینه 4 نقطه از شهر فردیس جهت تجمیع این مراکز در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد : با توجه به اینکه جابجایی 30 واحد از مراکز ضایعاتی شهر مشکین دشت از سطح شهر به ابراهیم آباد موفقیت آمیز بوده است ، لذا همین طرح در شهر فردیس نیز اجرا خواهد شد .
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری نیز در ادامه این نشست ،ضمن اشاره به خطرات و آلودگی های ناشی از جمع آوری و دپوی ضایعات و پسماندها در سطح شهر افزود : برای جلوگیری ازمزاحمت و پراکندگی این واحد ها در سطح شهر، اطلاعات و آمار دقیقتری از نحوه فعالیت واحد های ضایعاتی ،مدیریت و کارکنان آنها مورد نیاز است.
محمدرضا فلاح نژاد اظهار داشت: مراکز ضایعاتی که کار جمع آوری،تفکیک ، باربندی وخرید و فروش می کنند شناسایی و ساماندهی خواهند شد،همچنین عوامل شاغل در این واحد ها نیز استعلام خواهند شد .
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس نیز در پایان با ارائه گزارشی از بازرسی و نظارت بر واحد های ضایعاتی در این شهرستان افزود : 40 واحد ضایعاتی در سطح شهرستان فعال هستند که 35 واحد آن شناسایی شده است.
مرتضی شکوری پور افزود: از این تعداد 23 واحد غیر مجاز با همکاری و احکام مراجع قضایی جمع آوری شده است ،صاحبان 5 واحد اقدام به جمع آوری شد و 7 پرونده نیز در مراجع قضایی در حال رسیدگی است .
وی بیان کرد: برای جابجایی این واحد ها به نقاط تعیین شده مقرر شد ، تازمان استقرار کامل شهرداری شهر فردیس ،شهرداری مناطق 3 و 10 پیمانکاران طرح مربوطه را در نظر گرفته و معرفی کنندهمچنین جهت اجرای بهتر و سریعتراین طرح هر پیمانکار باید کارشناس ناظر نیز برای امر پیش بینی کند.
7417/ 6155خبرنگار :منصورجمشیدی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.