عباس سلطانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شیوه نامه به منظور برگزاری یک نوبت آموزش و امتحان در دوره اول متوسطه درتیر و مرداد ماه 96 و برگزاری کلاس های دوره تابستانی در دوره دوم متوسطه برای کلاس های جبرانی به نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان ابلاغ شد.
وی اظهار کرد: این ابلاغ برای اجرای بند ج ماده سه آیین نامه ارزشیابی تحصیلی و تربیتی دوره اول متوسطه در خصوص برگزاری یک نوبت آموزش و امتحان اضافی در تیر و مرداد ماه و همچنین به استناد ماده 7و9 مجموعه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش و شورای برنامه ریزی کلاس های جبرانی استان به مدارس ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: کمیته اجرایی نواحی و مناطق موظفند پایگاه های آموزشی مجری کلاس های تابستانی را تعیین و اسامی آنان را به واحد های آموزشی اعلام کنند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: مدیران مدارس نیز مکلفند در زمان اعلام نتایج امتحانات نوبت دوم به نحو مقتضی محل تشکیل کلاس های جبرانی را به اولیاء و دانش آموزان اطلاع رسانی کنند.
سلطانیان یاد آور شد: طول دوره کلاس ها ی جبرانی در دوره اول متوسطه پنج هفته که شامل چهار هفته کلاس و یک هفته برگزاری آزمون است .
وی تصریح کرد: در پایه سوم دوره دوم متوسطه نیز برنامه آموزشی به مدت شش هفته اجرا می شود که پنج هفته آن به تشکیل کلاس و یک هفته آن نیز به برگزاری آزمون اختصاص یافته است.
وی گفت: در پایه دهم نیز برنامه آموزشی به مدت شش هفته اجرا و امتحانات این دوره نیز در شهریور ماه برگزار می شود.
سلطانیان ادامه داد: در پایگاه های جبرانی دوره اول متوسطه چهار عنوان درسی به صورت حضوری و در پایه های هفتم، هشتم و نهم هم سه عنوان درسی به صورت نیمه حضوری و در دوره دوم متوسطه حداکثر 10 واحد از دروس باقیمانده دانش آموزان در پایگاه های دوره تابستانی به صورت حضوری و مابقی به صورت غیر حضوری در مدارسی که دانش آموز در طی سال تحصیلی جاری در آن مشغول به تحصیل بوده است ارائه می شود.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.