مهرداد بابایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خرداد 96 برای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی البرز به دلیل مقارن بودن با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و نیز مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از حال و هوای خاصی برخوردار بود.
وی بیان داشت: تکنسین های اورژانس نیز با اعزام به 8071 مأموریت اورژانسی ، به 8340 بیمار خدمات درمانی ارائه دادند.
به گفته وی ، از این تعداد مأموریت ، 1220 مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات بوده و 6851 مأموریت نیز غیرتصادفی بود. در جریان تصادفات ، 1551 نفر از خدمات درمانی اورژانس115 برخوردار شدند.
بابایی خاطر نشان کرد: درزمان انجام ماموریت ها ، 3858 نفر به بیمارستانهای سطح استان البرز منتقل شده و بقیه بیماران از خدمات درمان در محل حادثه بهره مند شدند.
در خرداد ماه آمبولانس های این مرکز به 9 مورد مأموریت با مشکل غرق شدگی اعزام شدند.
این مسئول از مردم البرز و مسافرانی که به این استان سفر می کنند و یا قصد سفر به استان مازندران از طریق محور کرج -چالوس دارند، توصیه کرد از شنا کردن در رودخانه ها و یا بازی کردن کودکان دلبند خود در کنار رودخانه ها خودداری نمایند تا شاهد حوادثی از این دست نباشیم.
پایگاه هوایی اورژانس البرز ، در خرداد ماه به 23 مأموریت اعزام شده و 41 مصدوم را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال دادند.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.