به گزارش ایرنا، دبیر دومین جشنواره هنری و همایش بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر گفت:پس از پایان مهلت ارسال آثار علمی و هنری و آغاز مراحل کارشناسی و داوری این آثار، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی روز 14 تیرماه 1396برگزار می شود.
اسماعیل آجرلو افزود: در این مراسم میزبان جمعی از مسئولین، اندیشمندان و هنرمندان داخلی و خارجی هستیم و تلاش می‌کنیم که این مراسم اختتامیه و همایش بین‌المللی به شکل مطلوبی از طریق رسانه‌های مختلف از جمله مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پوشش داده شود.
وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر معرفی افراد برگزیده در گرایش‌های مختلف جشنواره، از هنرمندان و فعالان علمی و هنری این عرصه نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
جشنواره بین المللی حقوق بشر دراین دوره که برای اولین بار این دو گرایش کاریکاتور و پوستر جشنواره به شکل بین المللی برگزار می شود و فراخوان آن به شکل محدودی ارائه شده است ، آثاری از هنرمندان 20 کشور جهان ارسال شده است.
این استقبال در حالی است که بخش بین الملل جشنواره غیر رقابتی بوده و آثار برگزیده در نمایشگاه ویژه ای ارائه خواهند شد که این موضوع نشان می دهد که حقوق بشر آمریکایی یک موضوع فراگیر جهانی است و ظرفیت هنری بسیار قابل توجهی در کشورهای مختلف برای پوشش این موضوع و روشنگری در این زمینه وجود دارد.
جشنواره حقوق بشر آمریکایی به شکل بین المللی که دبیر خانه آن هم اکنون در البرز فعال و 7از لغایت 12 تیرماه در استان تهران اختتامیه آن برگزار می شود.
استاد جلال مقامی، محمدرضا میری، پژمان ابوالقاسمی، محمدرضا دوست محمدی، بهمن عبدی، عباس ناصری و علیرضا پاکدل داوران دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی هستند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.