به گزارش ایرنا، زهرا عربشاهی در مصاحبه خبری پس از جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در خصوص امور بودجه استان و توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای استان بحث و بررسی شد افزود: اعتبارات تملک دارایی به تفکیک با توجه به شاخص های بخش های مختلف مشخص شد.
وی با بیان اینکه اعتبارات تملک به تفکیک فصل و شهرستان صورت گرفت ادامه داد: برخی از مصوبات کارگروه زیربنایی و شهرسازی در 9 بند ردیف شده که موارد با توجه به نظرات تیم اتاق فکر شورای برنامه ریزی مورد کارشناسی قرار گرفته و بیشتر موارد با رای اعضا مورد تایید قرار گرفت.
عربشاهی با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز گفت: برنامه هایی که برش استانی داشت به دستگاه های مختلف ابلاغ خواهد شد و مواردی که برای تکمیل و توضیح نهایی شود در جلسه دو هفته بعد نتیجه نهایی خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: رشد خوبی در اعتبارات داشتیم که به دلیل تلاش در سازمان برنامه و بودجه کشور برای تعادل بخشی اعتبارات استان ها بوده و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به نسبت سال 95 حدود 80 درصد رشد داشته است.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.