داریوش بیات نژاد شامگاه چهارشنبه در شیرخوارگاه امام علی(ع) کرج با بیان اینکه جذب مشارکت های حداکثری یکی از اهداف بهزیستی و دولت است، اظهار داشت: توانسته ایم در استان میزان مشارکت های مردمی را به حداکثر برسانیم.
وی اضافه کرد: یکی از عمده دغدغه های بهزیستی استان کتابخانه های نابینایان و مرکز اورژانس اجتماعی بوده که توانسته ایم این مراکز را راه اندازی کنیم.
بیات نژاد در ادامه به تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی بهزیستی استان اشاره و تصریح کرد:200 کارمند قراردادی در این اداره کل وجود دارد و انتظار ما این است که آزمون استخدامی پیش روی دو مرحله ای شود تا در مرحله دوم شرایط تخصصی در نظر گرفته شود و تبدیل وضعیت کارکنان مشخص شود.
وی با بیان اینکه بهزیستی استان البرز برای جامعه هدف طرح های اشتغال زایی بسیاری دارد تصریح کرد: با اجرای این طرح های اشتغال زایی بالاترین میزان اشتغال این جامعه را در استان خواهیم داشت.
مدیر کل بهزیستی البرز در ادامه به راه اندازی اولین کلینیک شهروندی و دو مرکز تربیتی کودکان فاقد سرپرست در استان اشاره و تاکید کرد:38 تفاهم نامه با دستگاههای مختلف اجرایی استان و بهزیستی منعقد شده است.
بیات نژاد گفت: احیای شورای ستاد ساماندهی کودکان کار از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در بهزیستی استان است و بهزیستی استان توانسته در تمامی شاخص ها بیش از 348 هزار خدمت ارائه کند.
وی با بیان اینکه کمک های نقدی رشد 167 درصدی داشته افزود: در اعتبارات تملک دارایی نیز شاهد رشد 335 درصدی بوده ایم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.