به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر لزوم تسریع در اقدامات عملی در خصوص برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ادارات کل و سایر سازمان های دولتی و خصوصی باید از موازی کاری در امر برنامه ریزی برای اوقات فراغت پرهیز کنند، ادامه داد: زیرساخت های امکانات تفریحی، آموزشی و فرهنگی البرز محدود است بنابراین ضرورت دارد مسئولان مربوطه با هم افزایی و همپوشانی یکدیگر در جهت تحقق غنی سازی اوقات فراغت اقدام کنند.
حقیقی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی استان البرز 0.4 متر مربع است گفت: باید با تشکیل ستاد غنی سازی اوقات فراغت استان به جد درصدد بیشترین بهره برداری از امکانات بخش خصوصی و دولتی باشیم.
وی افزود: در این ستاد ضرورت دارد اعضا حضور پیدا کرده و از ظرفیت های خیرین و سمن ها نیز بهره برد تا با تعیین تکلیف برای اعضا، هر کس بخشی از مسئولیت ها را به عهده گرفته و اجرایی کند.
معاون استاندار با تاکید بر ضرورت حضور فعال جوانان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی به خصوص در حوزه ساماندهی امور جوانان اضافه کرد: جوانان سرمایه و ثروت ملی ما محسوب می شوند بنابراین باید در عرصه های مختلف حاضر شده و برای تصدی پست های مدیریت کشور آموزش ببینند.
وی با اشاره به اینکه جوانان می توانند مروج گفتار و رفتار پاک در جامعه باشند گفت: باید از این ظرفیت بزرگ برای پیشرفت استان و به تبع آن کشور بهره برداری کرد.
حقیقی افزود: طرح ملی نخبگان باید در استان بومی سازی شده و در قالب یک طرح عملیاتی و اجرایی مصوب شود چراکه تنها مطالب تشریحی کارگشا نخواهد بود و باید به جد در اجرا ورود کنیم.
وی خاطرنشان کرد: عملیات بومی سازی شده و هدفمند سال 96 در خصوص ساماندهی امور جوانان استان باید در اسرع وقت تدوین و تصویب شود.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.