به گزارش ایرنا، عباس کشاورز روز دوشنبه در نشست توجیهی مدیران مدارس استثنایی البرز افزود: گردهم آمده ایم تا در زمینه مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی کشوری و تشکیل پایگاه تابستانی در این استان با مشارکت جویی از حمایت خیرین تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم.
وی اظهار کرد: زحمات سال گذشته مدیران و خیرین نیک اندیش در اعزام دانش آموزان و معلمان به مسابقات فرهنگی،هنری و ورزشی کشوری و تشکیل پایگاه های تابستانی جای قدر دانی دارد.
وی بیان کرد: همفکری و مشارکت مدیران ، خیرین و اولیای دانش آموزان برای عملیا تی کردن برنامه ها ، شناسایی توانمندی و استعداد دانش آموزان در البرز ضروری است.
وی یاد آور شد: استفاده از ظرفیت های اولیا و مربیان و خیرین نقش موثری در تحقق برنامه های تابستانی برای دانش آموزان استثنایی این استان دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز در ادامه به رعایت قوانین و ضوابط مربوط به اعزام دانش آموزان مدارس استثنایی به مسابقات فرهنگی ،هنری و ورزشی کشوری اشاره کرد.
کشاورز تصریح کرد: مدیران مدارس برای تشکیل پایگاه های تابستانی در سال 96 باید اقدام به گرفتن مجوز فالیت در قالب پایگاه های تابستانه کنند.
وی ضمن قدر دانی از مشارکت بالای خیرین در تامین مایحتاج دانش آموزان استثتایی خاطر نشان کرد: با توجه به هزینه بالای کلاس های آموزشی و ایاب و ذهاب دانش آموزان در تابستان امسال نیاز به حمایت همه جانبه خیرین در البرز داریم.
وی اضافه کرد: در تابستان سال گذشته 10 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در مدارس استثنایی البرز دایر شد که در برنامه های مختلف آن 270 دانش آموز شرکت کردند.
کشاورز گفت: در سال تحصیلی 96-95 دانش آموزان مدارس استثنایی البرز موفق به کسب 37 مقام در مسابقات ورزشی ، 30 مقام فرهنگی، هنری و 18 مقام پرسش مهر17 ریاست جمهوری شدند.
استان البرز 18 مدرسه استثنایی دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.