مهدی مهرور روزشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رویکرد پیشگیرانه و لزوم توجه ویژه به آموزش موجب برگزاری هفت همایش آموزشی و علمی دراین استان شد که این تعداد افراد توانستند از آموزش های لازم بهرمند شوند .
وی ادامه داد: بر این اساس برای اجرای دوره های آموزشی مدیریت بحران با تعامل تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرداریها، اهتمام جدی وجود دارد.
مهرور گفت : پیشگیری آسیب های ناشی از حوادث، جزو ماموریت های اصلی این اداره کل محسوب می شود که با برگزاری همایش های آموزشی 'راه کارها و روش های ایمنی و تقابل با زلزله'، 'کمک های اولیه روانشناختی در مدیریت بحران'، 'مدیریت بحران در سیلاب های شهری'، 'حادثه ساختمان پلاسکو؛ درس هایی که باید آموخت'، 'نقش سازمانهای مردم نهاد در مدیریت منابع آب'، 'نقش شهرسازی در کاهش بحران آلودگی هوا' و 'صدای آب نمی آید' این مهم مورد توجه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: سمینارهای یاد شده با بکارگیری اساتید مجرب دانشگاه و سخنرانان علمی و مشارکت دستگاه های اجرایی استان و حضور بیش از 4 هزار نفر از مدیران، کارشناسان، امدادگران، سازمان های مردم نهاد و مردم، گامی دیگر در جهت توسعه فرهنگ مدیریت بحران و ارتقاء سطح آگاهی و دانش عمومی در این حوزه برداشته است.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.