به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر که در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی با تفکر و اندیشه بالای خود و در حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای راهپیمایی روز جهانی قدس انتخاب کردند.
وی بر ضرورت و اهمیت برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: اهمیت روز جهانی قدس به این است که کشورهای عربی تا دیروز روابط خود را با اسرائیل پنهان می کردند اما امروز ابایی از آشکار کردن روابط خود با اسرائیل ندارند.
ایمانی افزود: به این دلیل است که ایران را به عنوان دشمن اصلی خود تلقی کرده و خودشان که سالیان متمادی در یمن، سوریه و عراق تروریست ها را تقویت کرده اند، منطقه را با جنگ های نیابتی به آتش کشیدند و حالا که پایه های حکومتی خود را در معرض آسیب می بینند از دشمنی با اسرائیل دست برداشتند و ایران را مرکز هجمه خود قرار داده اند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: همه مسلمانان با وحدت و همدلی در مقابل مسلمانان به پا خیزند و در واقع این روز، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
ایمانی افزود: حضور ملت ایران در روز جهانی قدس به مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند که جمهوری اسلامی همانطور که حضرت امام(ره)پرچم روز جهانی قدس و روز مبارزه با صهیونیست را بلند کرد این پرچم را به زمین نگذاشت تا آخر حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام می کنند که ارمان فلسطین را فراموش نخواهند کرد.
وی در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر اظهار داشت: همانطور که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برگزاری نماز عید فطر را حق حاکمیت می دانند می گویند ولی فقیه می تواند نماز عید را اقامه کند پیشنهاد من به ائمه جماعات و امنای مساجد نماز عید فطر را متمرکز کنند در هر مسجدی نماز را برگزار نکنند چند تا مسجد در یک منطقه هستند با هم برنامه و نماز را یک جا برگزار کنند.
ایمانی گفت: اگر در 50 نقطه از شهرستان فردیس نماز عید فطر برگزار می کنند این 50 نقطه به 5 نقطه تبدیل شود و در مشکین دشت یک نماز عید قطر اقامه شود.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.