به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ داود شایقی اظهار داشت: با اقدامات انجام یافته 261 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در شهرهای استان اردبیل توزیع شده است و خوشبختانه اعتبارات تخصیص یافته امسال نسبت به سال گذشته که 140 میلیارد تومان بود، افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: تمام تلاش ما راه‌اندازی چرخه اقتصاد مقاومتی و بهبودی وضعیت اقتصادی است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد و تمام انتظار ما از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه نیز این است که در این زمینه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان اردبیل گفت: اعتبارات توزیع یافته در شهرستان اردبیل 21.13 درصد، شهرستان بیله‌سوار 8.37 درصد، شهرستان پارس‌آباد 14.15 درصد، شهرستان خلخال 10.76 درصد، شهرستان کوثر 4.95 درصد، شهرستان مشگین‌شهر 14.86 درصد، شهرستان گرمی 11.52 درصد، شهرستان نمین 6.94 درصد، شهرستان نیر 4.33 درصد و شهرستان سرعین 3 درصد برآورد شده است.

شایقی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت ما با استفاده از اعتبارات تخصیص یافته خواهد بود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام اقتصادی و اشتغال‌زا باشیم، چرا که شروع پروژه‌های جدید با وجود پروژه‌های نیمه‌تمام ضرری بزرگ به اقتصاد منطقه است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام یافته انتظار می‌رود امسال با خروجی‌ها و نتایج موفق‌تری روبرو شویم و شاهد تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان باشیم و اشتغال و تولید را در استان به طور همه‌جانبه توسعه دهیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671886
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.