به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رضا کریمی اظهار داشت: بنابر تصمیم اعضای هیئت نظارت استان قرار بر این شد تا 10 درصد دیگر صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل با حضور عوامل اجرایی و نظارت در محل فرمانداری اردبیل بازشماری شود.

وی با بیان اینکه هدف و وظیفه ما صیانت از آرای مردم است، افزود: در بازشماری 5 درصد از صندوق‌های آرای انتخابات شهر اردبیل تغییری در آرایش اعضای اصلی و علی‌البدل گزارش نشده است و برای اطمینان از صحت و سلامت انتخابات و پاسخگویی به اعتراض داوطلبان تصمیم اعضا بر این شد تا 10 درصد دیگر صندوق‌هایی که بیشترین فراوانی اعتراض را داشته، انتخاب و بازشماری شوند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اردبیل بیان کرد: اگر تغییر قابل توجهی در نتیجه مشاهده شود به طور قطع بازشماری ادامه می‌یابد در غیر این صورت مساله فیصله پیدا می‌کند و اعضای منتخب به عنوان اعضای شورای شهر باقی می‌مانند.

کریمی تصریح کرد: مردم و کاندیداهای معترض شورای اسلامی مطمئن شوند که حقی در این دوره از انتخابات از کسی ضایع نمی‌شود و ما با جدیت پیگیر این امر هستیم تا بعد از بازشماری این 10 درصد شائبه‌ای در این حوزه مطرح نباشد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم افرادی که از چون و چرای قضیه اطلاعات کافی ندارند از حاشیه‌سازی و تهمت و افترا خودداری کرده و زمینه‌ساز بی‌اعتمادی در منطقه نشوند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 664639
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.