به گزارش ایرنا، حمید احدی روز چهارشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، افزود: مصوبه کمیسیون نظارت استان با هدف کاهش تخلفات و جرائم مانند سرقت، زورگیری و غیره در شهرستان اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی وظیفه دارند رأس ساعت 24 هر شب تعطیل کنند و در غیر این صورت با هماهنگی نهادهای ذیربط نسبت به پلمب آن واحدصنفی اقدام می شود.
وی ادامه بر جمع آوری قلیانسراهای فاقد مجوز و تشدید نظارت بر قلیانسراهای مجوزدار نیز اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در قلیانسراها بستر بروز آسیب های اجتماعی فراهم است، کنترل و نظارت بیشتر بر قلیانسراهای مجاز ضرورت دارد.
احدی به وجود انجمن ان ای در شهرستان و ضرورت توجه بیشتر به بیماران معتاد و تقویت باورهای دینی تاکید کرد و اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی می تواند با آموزش از طریق مبلغین با برگزاری کلاس ها نسبت به ترک اعتیاد آنها اقدام کند.
وی با بیان اینکه انجمن ان ای بر اساس آموزه های سایر ادیان بویژه مسیحیت بنا شده است، افزود: مبلغین باید عرفان شیعی و اسلامی را جایگزین عرفان مسحیت در این انجمن ها کنند و علاوه بر آن مهارت تقویت ارزش های انسانی و شخصیتی بیماران معتاد و نحوه برخورد با آنها را فراگیرند.
سرپرست فرمانداری فردیس گفت: تلاش برای اجرای صحیح قانون و پیشرفت و آبادانی شهر با امکانات موجود یک وظیفه همگانی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان شهرستان قرار گیرد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.