به گزارش ایرنا، مهرزاد حمیدی روز دوشنبه در آئین تجلیل از فریبا فلاح زیارانی مربی نمونه کشوری در بخش ورزش مدارس در شهرستان نظرآباد استان البرز افزود:سال تحصیلی آینده یکهزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی ازمحل 27 درصد ارزش افزوده در حوزه ورزش هزینه مدارس خواهد شد.
وی از اضافه شدن 2 ساعت درس تربیت بدنی به مقطع پیش دانشگاهی خبر داد وگفت : پیش از این زمانی برای تربیت بدنی در این دوره در نظرگرفته نشده بود.
حمیدی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: معلم با تربیت نسل آینده می تواند بسیار تاثیر گذار بوده و بالاترین ارزش معلم، محصول آن و انسان سازی است.
وی گفت : مربی تربیت بدنی در مدارس فقط مسئول سلامت جسمی دانش آموزان نیست بلکه می تواند بین تحصیل و سلامت جسمی و روحی آینده سازان توازن برقرار کند.
وی بیان کرد: ابعاد وجودی انسان گسستنی نیست و دارای بعد شناختی تحصیل و بعد اخلاقی تهذیب و بعد جسمانی ورزش می باشد.
معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: تنها نباید زمانی که به تهاجم فرهنگی بر خوردیم به ورزش پناه ببریم بلکه ورزش را در خانواده و درمیان فرزندان نهادینه کنیم.
حمیدی افزود: امروزه موثرترین مقوله برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ورزش است و باید قبل از هر گونه آسیب اجتماعی و فساد و افسردگی به سراغ ورزش برویم.
وی گفت: امسال از 32 معلم نمونه کشوری 2 معلم ورزش یکی در نظرآباد ودیگری در سمنان به عنوان نمونه انتخاب شدند.
دراین مراسم از فریبا فلاح زیارانی مربی ورزشی نمونه کشوری تجلیل و وی به عنوان مشاور امور تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش انتخاب شد .
همچنین در این مراسم از محمد اصل فلاح معلم نمونه استانی نیز تجلیل به عمل آمد.
6155/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.