فردین حکیمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه بر اساس قانون مدیریت پسماند وظایف هر یک از دستگاه ها در خصوص مدیریت پسماند مشخص شده ، هر گونه تخلیه پسماند در مکانهای غیر مجاز ممنوع است.
وی اظهار داشت: متاسفانه همچنان شاهد تخلیه غیر اصولی پسماندها بویژه نخاله های ساختمانی در اطراف شهرها و روستاها هستیم و گاها این پسماندها توسط افراد ناشناس سوزانده می شود که مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد می کند.
حکیمی گفت :در این زمینه با توجه به تاکیدات فرماندار ساوجبلاغ در کارگروه پسماند مبنی بر اقدام قانونی متولیان امر در جهت جلوگیری از تخلیه نخاله ها در حریم شهر و روستا ، متاسفانه باز هم شاهد بی توجهی مسئولین مربوطه در این خصوص هستیم.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرطتان افزود: طبق هماهنگی انجام شده با دادستان ساوجبلاغ و پلیس راهور از این پس خودروهای تخلیه پسماند در مکانهای غیر مجاز اعم از حقیقی و حقوقی توقیف می شود.
حکیمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلیه پسماند در مکانهای غیر مجاز ضمن مستند سازی(تهیه عکس و فیلم از خودرو) مراتب را جهت پیگیری قانونی به اطلاع اداره محیط زیست شهرستان برسانند و یا با شماره تلفن 44225811 تماس حاصل نمایند.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.