به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به حضور کم نظیر و گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه که علاوه بر سربلندی نظام اسلامی، موجب حیرت جهان به این حضور پرشور و آگاهانه ی مردم در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب شد، جشنواره ملی عکس اردیبهشت انجام می شود.
قدرت الله شمیرانی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره به مدت یک هفته تا هشتم خرداد ماه، فرصت دارند تا آثار خود را به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ایمیل و یا به صورت حضوری تحویل این واحد نمایند.
وی اضافه کرد: علاوه بر عکاسان و خبرنگاران سراسر کشور، عموم مردمی که موفق به تصویر برداری از این حماسه ملی شده اند نیز می توانند در جشنواره ملی عکس حماسه اردیبهشت شرکت نمایند.
شمیرانی گفت: تصاویر ارسالی می بایست دارای وضوح و کیفیت بالا بوده تا بتوان در صورت لزوم برای چاپ و شرکت در نمایشگاه و یا برنامه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: افرادی که قصد مراجعه حضوری به اداره کل را دارند، تصاویر منتخب خود را را در قالب CD و یا DVD به همراه مشخصات و شماره تماس خود به واحد روابط عمومی ارائه نمایند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: همچنین افرادی که از طریق ایمیل قصد شرکت در جشنواره دارند باید تصاویر را با رعایت نکات به همراه مطالب خواسته شده به آدرس اینترنتی alborz.sy@gmail.com ارسال نمایند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.