به گزارش ایرنا، حبیب اله لواء روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود، افزود: طرح ضیافت با هدف تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته با عرضه محصولات اساسی شامل برنج، شکر، مرغ منجمد و گوشت گوساله توسط غرف سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف و اعضاء اتحادیه های خواربار فروشان و سوپر مارکتداران از امروز تا 10 تیر ماه در استان اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: تنظیم بازار مجموعه سیاستگذاری‌ها و فعالیت‌هایی است که به منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعمال می‌شود و این وظیفه که از 3 سال پیش بر عهده سازمان جهاد کشاورزی گذاشته شده ، با موفقیت به اجرا در آمده و در سال جاری نیز با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط این طرح در دستور کار سازمان قرار دارد.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی البرز افزود: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان البرز نیز همزمان با شروع ماه مبارک رمضان توسط سازمان بازرسی و نظارت، تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط در سطح استان آغاز می شود.
وی گفت: مقرر شده در آستانه ماه مبارک رمضان 720 تن گوشت مرغ منجمد در صورت نیاز بازار به قیمت هر کیلو 53 هزار ریال تحویل درب سردخانه ( قیمت مصرف کننده در حدود 57 هزار ریال)، 67 تن گوشت قرمزمنجمد به قیمت هر کیلو 220 هزار ریال ران و 230 هزار ریال سردست و مخلوط درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام ( قیمت مصرف کننده از 225 هزار الی 235 هزار ریال بسته به درجه بندی گوشت برای مصرف کننده) عرضه می شود.
لواء ادامه داد: همچنین 1080 تن برنج خارجی به قیمت 24 هزار ریال به صورت عمده ( 27 هزار ریال برای مصرف کننده)، 1605 تن شکر به قیمت هر کیلو 25 هزار و 200 ریال درب انبار ) 28 هزار و 550 ریال برای مصرف کننده در جهت تامین نیاز مصرف‌کنندگان در سطح مراکز عرضه و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف استان عرضه شود.
وی یاد آور شد: فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا شامل غرف میادین میوه و تره بار ،فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی های مصرف فعال و فروشگاه‌های محلی در سطح استان در این ایام مبارک آماده ارائه خدمت‌رسانی به همشهریان در خصوص تامین مایحتاج ضروری مورد نیاز خود در این ماه پر برکت هستند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.