به گزارش ایرنا، مهدی فلاح نژاد روز دوشنبه در آیین تجلیل ازمددکاران اورژانس اجتماعی123 بهزیستی شهرستان نظرآباد ، افزود: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی و معضل طلاق، اقداماتی درمراکز مشاوره برای کاهش طلاق انجام شده است.
وی اظهار داشت: بهزیستی با ارائه بیش از 154 خدمت به جامعه هدف خود از قبل از تولد تا سالمندی بی شک مهم ترین نهاد دولتی در جهت سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه است.
وی ادامه داد : بهزیستی در سه حوزه اجتماعی،توانبخشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت خدمات ارائه می دهد.
فلاح نژاد فت : اداره بهزیستی نظرآباد به منظور دستیابی به اهداف مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی وتوجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی و معضل طلاق با بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات بالقوه و بالفعل دستگاه ها و سازمان ها در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و تسریع در ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی با هدف مداخلات روانی- اجتماعی به منظور کاهش طلاق و در صورت وقوع طلاق، کاهش آسیب‌های ناشی از آن، اقدام به راه اندازی تیم های مداخله در خانواده بمنظور کاهش طلاق در سطح شهرستان کرده است.
فلاح نژاد گفت : باتوجه به اینکه بهزیستی این شهرستان تعاملات بسیار سازنده و گسترده با دستگاه های قضایی و انتظامی دارد،امیدواریم با تلاش بی وقفه کارکنان این شهرستان آمار آسیب های اجتماعی و طلاق به حداقل خود برسد.
رئیس اداره بهزیستی نظرآباداز مرکز کاهش طلاق برای مشاوره زوجین به جهت تداوم زندگی با سه مرحله مشاوره برای زوجها خبرداد وگفت : این مرکز در محل ساختمان اورژانس اجتماعی مستقر می باشد که تقریبا30 درصد زوج ها پس از مراجعه به این مرکز وانجام مشاوره به کانون گرم خانواده باز می گردند.
وی افزود: اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی نظرآباد با انجام گشت های سیار،ساماندهی افراد آسیب دیده زیر18 سال، پخش بروشور و کاهش طلاق نقش آفرینی می کند.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.